Klienci docenili trójwymiarowość

Wydarzenia
Klienci docenili trójwymiarowość

Trójwymiarowe panele ścienne produkowane przez firmę Dunes to rynkowa nowość, zdobywająca coraz większą popularność wśród osób poszukujących niestandardowych dekoracji wnętrz. Firma ta w tym roku została zwycięzcą w konkursie o Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2014.

System łączonych paneli pozwala szybko i niewielkim kosztem tworzyć atrakcyjne wizualnie, przestrzenne powierzchnie, zarówno na całych ścianach, jak i na ich wybranych fragmentach. W ofercie firmy Dunes znajduje się wiele oryginalnych wzorów, które pozwalają dostosować charakter ściany do wymarzonej aranżacji pomieszczenia. Dodatkowo, na specjalne zamówienie, firma realizuje projekty zaproponowane samodzielnie przez klientów.

Agnieszka Dybała, dekorator wnętrz z firmy Dunes, nie ukrywa radości z przyznanego firmie wyróżnienia. - Nagrodzenie firmy Dunes godłem Odkrycie Roku 2014 to dla nas znak, że klienci nie tylko dostrzegli nasze produkty, ale także uznali je za atrakcyjną propozycję w tworzeniu niestandardowych aranżacji wnętrz – podsumowuje Agnieszka Dybała. - Szczególnie cieszy fakt, że trójwymiarowe panele dekoracyjne Dunes zdążyły już wyróżnić się w bogatej ofercie rynkowej, pomimo że wciąż są w niej nowością. To utwierdza nas w przekonaniu, że zapotrzebowanie na dobry design i nieszablonowe rozwiązania wśród rodzimych klientów rośnie. Na pewno też dodatkowo motywuje nas do tworzenia nowych propozycji wzorów i promowania ich jako ciekawej alternatywy dla wszystkich poszukujących niestandardowych aranżacji wnętrz.

***
Ogólnopolski plebiscyt Laur Klienta bada sympatie rodzimych konsumentów, poszukując odpowiedzi na pytanie, które produkty cieszą się wśród nich największą popularnością i renomą. Opinie zbierane w specjalnych ankietach pozwalają poznać najbardziej aktualne rynkowe trendy i preferencje odbiorców. Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o nowych produktach i usługach, które na rynku pojawiły się niedawno, ale zdążyły już zaskarbić sobie uznanie klientów.

Opr. EB
Fot. Dunes